Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úředníky nemám rád. Ale i přesto si myslím, že přeháníte. Jediné, co Vám věřím je, že Vás mohl ten zkušební komisař vědomě potopit u přezkoušení. S tím mám zkušenosti z doslechu.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se ptáte, tak by to byl problém, protože přesně tyhle požadavky na přísnější a přísnější dohled způsobily Vaše problémy. Nestalo se to naráz, tu někdo vymyslel, že všem bude lépe, když u sebe účetní prokazatelně bude mít techničák, pak zase někdo vymyslel, že jen pirát silnic jezdí bez jedné SPZ/RZ, to by tak hrálo, aby kvůli prkotině nezabavili řidičský průkaz, to by tak hrálo, aby nebylo nutné dojít k jednomu doktorovi a na osm úřadů, když někomu odpadne jedna SPZ/RZ. A Vy to chcete vylepšovat dohledem v autě autoškoly? Proč? Vždyť nejdůležitější činnost řidiče je chodit od úřadu k úřadu, jestli umí řídit, je lhostejné, hlavně když vyplní spoustu formulářů, je ochoten kdykoliv nastoupit na úřad, v předklonu žmoulat čepici a doufat, že "vrchnost" povolí. A možná proto to na našich silnicích občas vypadá dost hrozně.

3 0
možnosti

Vážená slečno Chvátalová, nepleťte sem nadávky na šílenou byrokracii, která v tomto státě je a stále roste díky lenosti některých úředníků, jejich nabubřelému egu když už jsou ve funkci či dokonce snaze "podojit" stát či každého žadatele. Za toto ovšem obecně můžou politické strany, jejich nesplněné řeči a kecy před volbami - ani jedna z nich neodstranila "kamarádšofty a teplá místečka" zdola od obecních úřadů až po ministerstva.

Ale jezdím léta, vyřizoval jsem spoustu převodů aut, dvakrát jsem přišel o značku a vždy jsem to během týdne dal dohromady s dvojí návštěvou. Tedy nahlášením u policajtů a pak u příslušného úřadu. No celkem to šlo, vždy jsem přišel o pětikilo, ale s auty jsem přišel už o mnohem víc . A asi jsem narazil na slušné lidi, nikdy si na mně nikdo nevyskakoval, spíše tam šlo o prací zavalené a utrápené referenty.....

0 0
možnosti
Foto

Nejsem si jistý, že je to pravda. Přední SPZ už jsem kdysi ztratil, vyřešilo se to. I doklady jsem měl 2x propadlé,..... Všechno jsou to formální přestupky a za ty se "nevraždí". Dostal jsem nějaké pokuty, policajti na mě udělali tytyty a já jsem si dal všechno během týdne do pořádku. Kdyby se tím měli zabývat úředníci, tak bychom jich museli mít 5x tolik a někteří řidiči by skončili v base.

1 1
možnosti
Foto

J93a40n32a 48M71a72j89o47v52á

27. 12. 2018 18:04

Mám velmi podobnou zkušenost. Jednou ztracená SPZ (upadla v myčce), jednou nezměněné jméno po svatbě v řidičáku a do třetice jsne nenechali zapsat do techničáku tažné zařízení. Vždy se to řešilo bez složitostí a věcně. Jediný naštvaný člověk jsem vždycky byla já - a to na svoji blbost. Nikde žádná komplikace, vyřízeno na jednu - dvě návštěvy s předem rezervovaným časem. Tak nevím.

0 0
možnosti

Celá dlouhá historie, kterou jste popsala před onou zkouškou v autoškole a kterou jste jistě popsala jen jemně ze svého hlediska - tak to mně vede k názoru, že kašlete na všechno, zejména na normální (podle mého názoru celkem rozumné a v celé Evropě aplikované) předpisy o provozu auta.

No a ve světle toho poznání se mně jaksi moc nechce věřit ani vaší bajce o naštvaném instruktorovi pro jedno kratší bliknutí směrovkou.....

2 0
možnosti
Foto

Karma ! Eliška Junková kdysi vzpomínala, jak ve dvacátých letech získala řidičák po desetiminutové projížďce s policistou - sami dva a bez kurzu. Myslím, že od té doby nikdo u nás nejezdil lépe a auto řídila bez problémů a stále hustějším a složitějším provozem po celé 20. století až do svých bezmála devadesáti let věku.

Drzost státních úředníků, kteří jsou přesvědčeni, že občana musí stále více kotrolovat, postrkovat, komandovat a terorizovat nejrůznějšími vyhláškami / a vzápětí pomstychtivě trestat/, už dávno překonala meze zdravého rozumu.

Hle, jaké pole neorané pro ty, kdo chtějí porazit Babiše !

8 0
možnosti

To snad je vtip anebo vědomé oblbování, to srovnávání provozu, aut, situací atd. někdy v roce 1925 a dnes!! Proboha, vždyť ta paní Junková, pokud jezdila v Praze a okolí, byla připravována na provoz asi tak pětistovky aut a pár tisíc koňských povozů....

0 0
možnosti
Foto

Takže vlastně všechno začalo tím, že ačkoli jste měla řidičák, tak nějaká znalost předpisů šla úplně mimo vás. To, že byste měla mít v pořádku trvalé bydliště, nebo aspoň zajištěno přesměrování pošty na přechodné bydliště už je jen taková třešnička na dortu a důvod je úplně stejný jak s tou značkou, prostě anarchie, nezájem. Ty závěrečné jízdy jakbysmet, tak sakra když už dělám závěrečnou zkoužku, tak to dělám důsledně, aby nikdo nemohl mít žádné pochybnosti. Jedno krátké bliknutí opravdu nestačí, v tom bych s komisařem souhlasil. Tak snad to odebrání řidičáku splnilo svůj účel, předpisy jste se doučila, blinkry budete dávat včas a dala si do pořádku trvalý pobyt. ;-)

7 0
možnosti
Foto

Trochu krutý trest za ztracenou značku a krátce daný blinkr ! A bydliště přehlášené, nepřehlášené nemá se silničním provozem nic společného.

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS